Furni - Meble łazienkowe Premium

Marka Furni to luksusowe meble łazienkowe zaprojektowane aby spełnić wszystkie Państwa potrzeby.

Charakterystyczne cechy dla naszej marki to stosowanie prawdziwego lakieru, nowoczesny styl pasujący do większości wnętrz, nasycone kolory mebli, duży wybór rozmiarów i typów mebli, umywalki polskiej produkcji oraz komponenty produkcyjne najwyższej jakości.

Zajmujemy się produkcją mebli łazienkowych od wielu lat.

Nasza firma z roku na rok zyskuje coraz mocniejszą pozycję na rynku mebli łazienkowych, głównie z powodu wyjątkowo wysokiej jakości naszych mebli. Tworzymy kolekcje według własnych niepowtarzalnych projektów. Jesteśmy doświadczonym zespołem konstruktorów. Fabryka znajduje się w Droszkowie koło Zielonej Góry. Tworzymy tu meble z dbałością o każdy szczegół aby dać Państwu sto procent satysfakcji

Telefon: +48 517 814 901

Pon – Pt:  8:00 – 15:00,

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

I. Produkty

1. Czym jest umywalka konglomeratowa?

Konglomerat to inaczej lany marmur. Połączenie żywic poliestrowych wypełnianych węglanami wapnia i magnezu oraz mączkami kwarcowymi jest przyjazne dla środowiska naturalnego. Konglomeratowe umywalki są idealnie gładkie, twarde i łatwe do utrzymania w czystości. Kolor nie blaknie, jest odporny na działanie promieni UV i silnych detergentów.

2. Czy kolor lakieru wpływa na cenę?

Nie, kolor lakieru nie wpływa na cenę mebli.

3. Czy są dostępny umywalki o szerokości 90cm z centralnie umiejscowioną misą?

Nie, umywalki o szerokości 90cm dostępne z misa umiejscowioną prawo- lub lewostronnie. Wyjątkiem jest kolekcja GRANDE, wybierając nasze najnowsze meble możliwe jest zakupienie symetrycznej umywalki.

4. Czy możliwe jest kupienie nietypowych mebli łazienkowych na specjalne zamówienie?

Nie, wykonujemy tylko meble zaprojektowane przez nas mając pewność, że dostarczmy produkty najlepsze na polskim rynku.

II. Zamówienie

1. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Aby zapewnić każdemu klientowi najwygodniejszy dla niego sposób zamówienia przyjmujemy: – telefonicznie pod numerem +48 517 814 901 – mailowo pod adresem sklep@furnimeble.pl – przez live chat – przez złożenie zamówienia na sklep@furnimeble.pl .

3. Czy mogę zamówić towar podając inne miejsce odbioru niż podczas rejestracji?

Tak, należy jednak skontaktować się z nami mailowo w celu potwierdzenia ostatecznych danych do dostawy mebli. .

4. Co mam zrobić jeśli przesyłka dotrze do mnie uszkodzona?

Meble marki Furni są dostarczane przez naszych profesjonalnych kierowców więc uszkodzenia w transporcie praktycznie się nie zdarzają. Jeśli jednak nastąpi taka sytuacja w momencie dostawy należy powiadomić o tym kierowcę i skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo. .

5. Czy mogę zmienić moje zamówienie?

Nasze meble wykonujemy na bieżąco zgodnie z Państwa wyborem. Na początkowym etapie produkcji istnieje możliwość modyfikacji zamówienia, należy jednak jak najszybciej powiadomić nas o ewentualnych zmianach mailowo lub telefonicznie. .

III. Płatność

5. W jaki sposób mogę zapłacić za meble?

Za zakupy w Furni można zapłacić w formie przedpłaty (przelew bankowy na konto, PayU na Allego) lub przy pobraniu mebli (gotówka). .

6. Czy mogę kupić meble na raty?

Mogą Państwo kupić nasze produkty na raty za pośrednictwem Dotpay. .

7. Ile kosztuje dostawa?

Koszt dostawy pojedynczej szafki umywalkowej lub słupka wynosi odpowiednio: 100 zł – wpłata na konto 135 zł – przesyłka pobraniowa W przypadku zamówienia do 3 elementów (np. szafki + 2 słupków lub 3 szafek umywalkowych) koszt dostawy wynosi odpowiednio: 130 zł – wpłata na konto 185 zł – przesyłka pobraniowa W przypadku zamówienia powyżej 3 elementów koszt dostawy za każdy kolejny elementy wynosi: + 30 zł W przypadku zamówienia lampek lub baterii umywalkowych wraz z szafką lub zestawem ich dostawa jest darmowa. W przypadku naliczenia większej sumy dostawy przez sklep prosimy czekać z wpłatą na korektę. .

8. Czy w transporcie wliczona jest usługa wnoszenia i montażu mebli?

Nasi kierowcy nie są zobowiązani ani do wnoszenia ani do montażu dostarczanych mebli. Zawsze jednak dzwonią do Państwa aby podać szczegóły i powiadomić o godzinie dostawy z wyprzedzeniem. .

7. Ile kosztuje dostawa?

Koszt dostawy pojedynczej szafki umywalkowej lub słupka wynosi odpowiednio: 100 zł – wpłata na konto 135 zł – przesyłka pobraniowa W przypadku zamówienia do 3 elementów (np. szafki + 2 słupków lub 3 szafek umywalkowych) koszt dostawy wynosi odpowiednio: 130 zł – wpłata na konto 185 zł – przesyłka pobraniowa W przypadku zamówienia powyżej 3 elementów koszt dostawy za każdy kolejny elementy wynosi: + 30 zł W przypadku zamówienia lampek lub baterii umywalkowych wraz z szafką lub zestawem ich dostawa jest darmowa. W przypadku naliczenia większej sumy dostawy przez sklep prosimy czekać z wpłatą na korektę. .

IV. Transport

10. Czy możliwa jest wysyłka za granicę?

Tak, w celu uzgodnienia szczegółów prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta. Chętnie udzielimy Państwu wszelkich informacji. Nr telefonu: +48 517 814 901, adres e-mail: sklep@furnimeble.pl lub kontakt na czacie dostępnym na sklepie. .

11. Czy meble dowożone są pod wskazany adres?

Tak, nasz profesjonalny i bezpieczny transport dotrze w każdy zakątek Polski zapewniając bezproblemową dostawę. .

ul. Słoneczna 9A, 66-003 Droszków